Prekių pirkimo / grąžinimo - taisyklės

APMOKĖJIMO BŪDAI:

  1. Grynais prekių pristatymo/atsiėmimo metu. Ši paslauga galima tik tuo atveju, jei pasirenkamas pristatymas kurjeriu į namus ar darbovietę. Prekių pristatymo į metu turėkite tikslią grynųjų pinigų sumą, nurodytą Jūsų užsakyme.

  2. Elektronine bankininkyste - patvirtinus užsakymą sistema Jus automatiškai nukreips į pasirinkto banko savitarnos svetainę, kur prisijungę atliksite mokėjimą.

  3. Elektroniniais pinigais (paysera).

  4. Kreditinėmis kortelėmis.                                                                                                                                                                                                                                                                               

 

 

PREKIŲ PRISTATYMAS:

Perkant už 45 ir daugiau, prekes pristatome NEMOKAMAI!

Užsakydamas prekes Pirkėjas gali pasirinkti vieną iš šių prekių pristatymo būdų:

  1. Kurjeris į namus ar darbo vietą. Prekės pristatomos Jūsų nurodytu adresu į bet kurį Lietuvos miestą (miestelį, kaimą) darbo dienomis ir esant poreikiui šeštadienį 9-17 val. Prieš pristatydamas prekes kurjeris susisieks su Jumis užsakymo formoje nurodytu kontaktiniu telefono numeriu.

  2. Registruotas paštas. Registruotos pašto siuntos numerį išsiųsime Jums elektroninio pašto adresu, kuris buvo pateiktas užsakymo metu. Atsiimdamas prekes pašto skyriuje būtinai turėkite galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
  3. LP Express terminalas. Pildydami užsakymą pasirinksite arčiausiai Jūsų namų ar darbovietės, esantį terminalą. Apie prekių pristatymą į terminalą būsite informuojamas trumpąją žinute. Siuntą iš LP Express terminalo būtina atsiimti per 7 dienas nuo informacijos apie prekės pristatymą gavimo.

Jūsų siunta bus pristatyta per 2-3 darbo dienas Jūsų pasirinktu adresu visoje Lietuvoje

Registruotu paštu prekes siunčiame į bet kurią Europos šalį. Dėl pristatymo kainų teraukitės info@fit2fit.lt arba skambinkite telefonu +370 662 02866. Į Jūsų klausimus atsakysime darbo dienomis nuo 09:00 iki 17:00 val. 

 

PREKIŲ GRĄŽINIMAS:

  1. Klientui parduotų Prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos Prekės keičiamos ir grąžinamos remiantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo".

  2. Nepatikusių prekių grąžinimo atveju, pristatymo mokestį turi mokėti Klientas. Grąžinamų nekokybiškų prekių siuntinio pristatymo išlaidas padengia Pardavėjas.

  3. Pardavėjas prekes iš Kliento priima, jeigu: prekė nenaudota, nepraradusi savo prekinės išvaizdos bei nėra sugadinta Kliento, pateikiama originalioje tvarkingoje pakuotėje, grąžinama pilna Prekės komplektacija, klientas pateikia Prekės įsigijimo dokumentą.

  4. Prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami, jei prekės trūkumų atsirado dėl to, kad klientas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles.

Rašyk
Skambink